Opschorten alle schaakactiviteiten t/m 6 april

In navolging van de adviezen van de overheid en NOC*NSF worden alle activiteiten van de schaakvereniging opgeschort. Dit betekent tevens dat ook alle jeugdtrainingen en externe wedstrijden worden afgelast.

Hiermee volgen we het advies van NOC*NSF;

Het kabinet heeft voor heel Nederland opgeroepen sociale contacten in het algemeen sterk te verminderen. Deze oproep wordt door NOC*NSF ondersteund door de Nederlandse sport op te roepen om naast regionale sportwedstrijden alle andere clubbijeenkomsten zoals trainingen, overleggen, vergaderingen en vieringen ook af te gelasten.

NOC*NSF adviseert haar leden om alle clubbijeenkomsten – waaronder sportwedstrijden – tot en met 6 april af te gelasten.

Het bestuur van schaakvereniging Barendrecht volgt, door het volledig opschorten van alle activiteiten van de vereniging, de richtlijnen van de overheid. Afhankelijk van de komende ontwikkelingen rondom het Corona-virus zal gekeken worden of die afgelasting moet worden verlengd.

Uiteraard betekent dit dat wedstrijden en activiteiten opnieuw ingepland moeten gaan worden. Wanneer duidelijk is dat er weer gespeeld kan worden, zullen nieuwe datums worden ingepland.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur SV Barendrecht