Nieuwe leden gezocht bij Schaakvereniging Barendrecht

Elke maandagavond wordt er in ’t Trefpunt in Barendrecht geschaakt. De jeugd speelt van 18:45 uur tot 20:00 uur en krijgt schaakles volgens het Stappenplan, een door de Schaakbond aanbevolen methode en spelen daarnaast een interne competitie. Vanaf 20:00 uur spelen de senioren de interne competitie. Daarnaast wordt er ook een snelschaak- en een bekercompetitie gespeeld. Voor de externe competitie, de competitie waarbij we tegen andere regionale verengingen spelen, vormen wij combinatieteams met schaakvereniging IJsselmonde. Wij spelen dan met 4 achttallen waarbij we in elke regionale klasse zijn vertegenwoordigd.

Bij schaakvereniging Barendrecht is er ruimte voor nieuwe jeugd- en seniorleden, van beginners tot en met schaakgrootmeesters. Tot aan het eind van dit schaakseizoen (juni 2022) mag je kosteloos meedoen, zonder verdere verplichting.

Graag verwelkomen we je op één van onze speelavonden om de gezellige schaakambiance te proeven, die zo kenmerkend is voor onze vereniging.

Voor verdere informatie kan je contact opnemen met de voorzitter Tjerk-Peter de Bruijn, tp.de.bruijn@gmail.com of 06-10981515.